Cele mai accesate

Politica returnare produse

Conditii generale de returnare:
 
Clientul poate cere returnarea banilor sau retrimiterea unui alt produs care sa il inlocuiasca pe cel defect in urmatoarele cazuri:
 
- produsul a fost deteriorat pe parcursul transportului si ambalarii
- produsul nu este acelasi cu cel comandat de client de pe site
- produsul s-a deteriorat din cauza unor vicii ascunse care nu puteau fi constatate la data primirii acestuia.
 
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
 
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Procedura de returnare:
In cazul in care doriti sa returnati un produs, va rugam sa urmati urmatorii pasi:
a. Completati urmatorul formular: Formular retur
b. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului.
c. Dupa ce ati efectuat acesti pasi va rugam sa expediezi produsul, printr-un curier rapid agreat (Cargus) la adresa str. Henrik Ibsen nr 63c, Oradea, 410241, Romania, Bihor, precizand pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Coletele expediate cu Posta Romana sau care implica ridicarea de la o locatie care implica deplasarea unui reprezentant Atelier Douse vor fi refuzate.
d. Cheltuielile de restituire (transport) sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, acesta va fi refuzat.
e. Daca produsele care fac obiectul acestui retur se incadreaza in cele de mai sus, in maxim 14 zile se va achita in contul dvs contravaloarea acestor produse.

Se incarca...